HTML

Degesz

Fűszerek, illatok, receptek, ábrándok ... És minden más ami a degeszhez kell!

Rovatok

Friss topikok

  • micsudi: No ez az én fogam alá való falat :) (2009.02.05. 23:59) Csülkös bableves
  • Dankovits Gábor: Művész Úr! Köszönjük szépen a finom receptet, természetesen a habos sör se marad el. Köszönetel: G... (2008.03.27. 18:38) A lángos

IndaFotó képek

Szalajka-völgyi pisztráng

2010.03.28. 08:47 Pötyi Szakács

Veszek-esetleg fogok -hozzá 4 pisztrángot,1-1 kiskanál bors,só,12dkg zsemlemorzsa,4 nagy hagyma.só és olaj a sütéshez.

A halakat előkészítem,a boltit is le kell pikkelyezni,kívül belül besózom és állni hagyom 1 órát.Összekeverem a borsot a zsemlemorzsával majd meghempergetem benne a halakat és nem túl forró olajon ropogósra sütöm.Tálra szedem és a visszamaradó olajban aranysárgára sütöm a karikára vágott hagymát.Szalvétára szedve lecsöpögtetem és a pisztáng melett tálalom.Remek kisérője a tejszines kapormártás,ehhez 5dkg vajon megfuttatok 1 evőkanál lisztet felöntöm 1 dl tejszinnel,sózom borsozom mártás sürűségűre forralom.Friss vágott kaporral ízesítem.Mellé szároz fehérbort iszogatok.

Szólj hozzá!

Címkék: halak

A bejegyzés trackback címe:

https://degesz.blog.hu/api/trackback/id/tr311874231

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása